Clothes by Stradivarius

For noen år siden dro kusinen min og jeg til Cran Canaria (Playa del inglès).
Jeg hadde mistet kofferten min, og gråt over at jeg hadde ikke klær, så vi tørket tårene å håpet på at det fantes noen butikker uten typisk syden klær. Vi fant en butikk som het Stradivarius, vi ble helt frelst av deres klær. Hadde de hatt en nettshopping, hadde jeg betalt i dyre dommer og levd som fattig. De har utrolig mye fint, nesten alà svenskenes Gina tricot.




Siden jeg ikke greier å holde munn, tok jeg den rustne spansken min å spurte dem:


Håper virkelig de kommer til Norge!


Her er noen bilder:





Her er deres hjemmeside: Stradivarius

Besøk den, og si hva dere synes!

Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Taack så mycket, och ja visst är den söt :D

2010-06-07 @ 22:03:24
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommenter inlegget her:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0