Døgn wild

Heihei.

I dag har jeg vært på skolen, sett på gardeoppstilling i Karl Johan, møtt en venninne, vært på cafe og lest til eksamen! Mye gjort på en dag. Grunnen til at jeg ikke blogger ofte lenger er at jeg har dette på agendaen


  • Torsdag: Eksamen nr. 1
  • Fredag: Jobb og middag med familien
  • Lørdag:Jobb og lese til eksamen
  • Søndag: Lese til Eksamen
  • Mandag: Eksamen nr. 2
  • Tirsdag: Lese til eksamen
  • Onsdag: Eksamen nr 3
  • Torsdag: Sommerferie
  • Fredag: Jobb og sommerfest
  • Lørdag: Jobb og fest med jobben

Det er ikke lite som kommer til å skje. Jeg har 3 eksamener i løpet av 8 dager, lite tid til å lese. Humøret er bare en derg og dalbane. Jeg er stresset, og begynner lett å gråte. Jeg har skuldrene helt opp til øynene. Håper dere forstår. Likevel prøver jeg å sjånglere flere baller i luften, fler enn det jeg greier. Jeg har også mye styr med annet, som er litt mer privat.

Dere driver med for tiden? eksamen? studenten?


Kommentarer

Kommenter inlegget her:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0