Some days some days


For de som lurer, ser jeg sånn ut når jeg ikke har på sminke.

God morgen Sverige.

Nå har jeg akkurat spist frokost, og skal snart begynne å lese litt igjen, så drar jeg vel opp i parken senere i dag! :) For meg har det vært en laaang natt, brannalarmen gikk kl. 2 i natt, det er andre gang i løpet av en uke. Jeg tok på meg bukse og bh,pluss en tskjorte i hånden. Altså jeg måtte kle på meg når jeg gikk ned trappen sammen med mange andre. Flere av guttene hadde bare på seg boksere bare! hehe. Alle så kjempe sinte ut, spesielt jeg. Jeg har jo eksamen i morgen, og har ikke fått lest ordentlig til det en gang, for noen hadde fest over meg i går. Er redd jeg kommer til å stryke!


Kommentarer
Postat av: anna

vad jobbigt med brandalarm:/ Men hoppas att det går bra på eksamen!:D

2010-06-06 @ 19:03:20
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommenter inlegget her:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0