Summer and tan


Bilde 1 2006 Bilde 2 2007 Bilde 3 2009

Dette er meg fra jeg var 16 år, 17 år og 19 år. Det siste er et år gammelt. Savner brunfargen, så skal bli deilig å reise om 1 mnd. Da skal jeg være borte i 2 uker med en venninne gjeng fra der jeg kommer fra. Ser dem ikke så ofte lenger etter at jeg flyttet for meg selv til byen.

Nå har jeg også begynt på betakaroten, siden hvis dere ser på bilde to har jeg soleksem og pigmentflekker. Tror det kom av at året 2006 ble jeg så brun at huden ble ødelagt. Bildet fra 2006 var tatt etter dag 8 av 14. Derfor sier jeg ta vare på huden deres når dere tar sol eller er i utlandet. Ellers må jeg nok begynne å ta litt sol før jeg reiser, slik at jeg ikke ender opp som en soltørket tomat, hehe.

Har dere noen gode tips til meg ang. sol/solarium?


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja visst är den bra! de har en massa bra låtar =)

2010-05-28 @ 15:08:15
URL: http://johannasstil.webblogg.se/
Postat av: PAUSE

fin blogg

2010-05-28 @ 15:31:37
URL: http://www.nattstad.se/pause

Kommenter inlegget her:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0