Tips

Her er et bra tips til dere!



Aussie sin hårkur er kjempe bra, kjøpte den for noen dager siden.  Jeg er veldig plaget med at håret mitt blir fort ødelagt på grunn av rettetang, hårføner og andre varme ting. Det har ført til at håret mitt blirt fort fettete og ekkelt.

Mange tror man skal ta hårkur til slutt, men fikk vite at man skal faktisk ikke det.

Tips:
1. Shampoo ( men aldri ta for mye)
2. Hårkur ( 3-15 min. Når det har gått 15 min. er hårkuren på maks og vil ikke uansett bli bedre)
3. Balsam ( ikke overdriv med balsam heller)

Jeg pleier å ha i hårkuren alt fra 3-10 min. det kommer veldig ann på hvor ødelagt hår jeg har.

Husk rekkefølgen: shampoo- hårkur- balsam

Kommentarer
Postat av: PAUSE

den är shit braaaa

2010-05-28 @ 14:38:08
URL: http://www.nattstad.se/pause

Kommenter inlegget her:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0