What a stupid girl

--Thats me. Ettersom jeg egentlig skulle slutte å blogge, er det på'n igjen. En gammel vane, er ikke lett å vende som jeg får høre. Sist jeg blogget hadde jeg svineinfluensa. Mye har ikke skjedd siden sist. Ikke noe annet enn eksamener, gutter som ikke funket, klær har blitt byttet. Jeg har faktisk tatt det store steget å flyttet til Oslo, helt alene uten mami og papi! Noe som har vært veldig rart for meg, men også for Mami ( ikke det at jeg tror det var vanskelig for Papi).

Hvor gammel var du når du flyttet for deg selv, eller bor du hjemme?


Kommentarer
Postat av: anna

åh har du börjat blogga igen!:D

sv; ja jag gillar också de smyckena;)

2010-05-05 @ 07:49:39
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommenter inlegget her:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0